.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سلطانخواه؛ جديدترين معاون رئيس‌جمهور
سلطانخواه؛ جديدترين معاون رئيس‌جمهور

به نظر مي‌رسد وعده دكتر احمدي‌نژاد مبني بر انتصاب يك زن به عنوان معاون رئيس جمهور به مراحل نهايي خود نزديك مي‌شود.

به گزارش فارس، ايران خبرنوشت؛ احمدي نژاد در نطق تلويزيوني خود كه به مناسبت معرفي كابينه بيان شد، با دفاع از معرفي 3 زن به عنوان وزراي رفاه، آموزش و پرورش و بهداشت، از تعيين يك زن به عنوان معاون خود خبر داد.
هرچند انتخاب يك زن به عنوان رئيس سازمان محيط زيست، در دولت‌هاي اخير تبديل به يك عرف شده بود، اما رئيس‌جمهور با انتخاب محمد جواد محمدي زاده استاندار سابق خراسان رضوي، اين رويه را قطع كرد، لذا چند معاونتي كه اكنون باقي مانده، مواردي چون نظارت و برنامه ريزي، توسعه مديريت و منابع انساني و نيز علمي و فناوري است.
به نظر مي‌رسد با استعفاي روز گذشته دكتر واعظ زاده، جدي‌ترين گزينه براي جايگزيني وي، نسرين سلطان خواه باشد. هرچند او در سال 1384 تجربه ناموفقي از حضور در دولت داشت و مجبور شد پس از چندي به دليل مصوبه مجلس مبني بر ممنوعيت حضور همزمان اعضاي شوراهاي شهر در دولت، حضور تمام وقت در شوراي شهر را بپذيرد.
نسرين سلطانخواه حقيقي متولد 1342 شهر تهران داراي مدرك دكتراي رياضي از دانشگاه شريف است و از اين نظر سوابق علمي قابل قبولي دارد. رياست مركز امور زنان و خانواده، عضويت در دور دوم شوراي شهر تهران، عضويت در هيات امناي سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان، رياست موسسه عالي آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزي، عضويت در هيات امناي دانشگاه الزهرا(س) و تدريس در دانشگاه شريف از جمله سوابق جدي ترين گزينه معاونت علمي رئيس جمهور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.